Butik Doğu Karadeniz Turları Yorumlar, Görüşler

Anasayfa » Folklorik Tur Yorum-Şikayet » Butik Doğu Karadeniz Turları Yorumlar, Görüşler
share on facebook  tweet  share on google  print

"Folklorik Tur Yorum-Şikayet" için, toplam 1 sonuç arasından 1 - 1 arası sonuçlar

TÜM Doğu Karadeniz Turlarımıza gezilerimize katılmak sizde isterseniz incelemek için tıklayın.

Konu : Senelerdir Hayalini kurduğum Doğu Karadeniz turu Folklorik Turla mükemmel geçti.Kimden :   Feriha Hancarlıoğlu03.07.
Merhaba Herkesin kurduğu hayaller vardır. Öyleki hayallerimiz olmasa bu dünya çekilmez olurdu. Benimde kurduğum hayallerden biriydi çok kıymetli Annemin dogduğu memleket olan Trabzon Köprübaşına gitmek. Kardeşim Ayşe ve sevgili arkadaşım Huriye ile birlikte yola koyulduk. Bizi Trabzon Hava Alanında karsılayan Folklorik Turizmden Rehberimiz oldu. Sanki ailemizden biriymiş gibiydi, çok sevecen ve içten duygularla karşılandık. Keza İsmail Bey'de ailemizden biriymiş gibi samimi ve içtendi. Daha sonra aramıza diğer tur arkadaşlarımız Aydın ve eşi Sanem'de katılınca tam bir aile olduk. Folklorik tur sayesinde Doğu karadenizin güzel illerini, ilçelerini, anlatılamayacak kadar güzel olan yaylalarını gördük. Güzel yöresel yemeklerinden yedik, mis gibi yayla sularından içtik, doyumsuz havasını tenefüs ettik. Turumuz boyunca Sevgili Rehberimiz her daim bizimleydi, ulaştırma sorumlularımız İsmail Bey, daha sonra kısa bir süre bizimle birlikte olan Barış Bey ve turumuzun son gününe kadar bize eşlik eden Faruk Bey bizleri memnun etmek için ellerinden geleni yaptılar. öyleki Turun içinde olmayan ve ricamız dahilinde olan köyümüze gitmemizi bile sağladılar. 23-28 Haziran tarihleri arasına öyle güzel anlar sığdırdık ki. bu anlatılamaz. Öyle güzeldiki her şey, sanki masal gibiydi ve ben çok alıştım.Ayrılırken çok hüzünlendim ve ağlamamak için kendimi zor tuttum. Her güzel şeyin bir sonu vardır. Bu kaçınılmaz bir gerçek. Bize bu tur boyunca eşlik eden gönlümüzü hoş tutan Rehberimize, Ulaştırma sorumlularımıza emeklerinden dolayı çok çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda yine görüşmeyi temenni ediyorum.. Sevgilerimle Feriha

Katıldığınız Gezi : Doğu Karadeniz Batum turu 6 gün 5 gece
Gezi Tarihi : 23-28 haziran

Çalıştığı şirket adı : .

Konu : Donanımlı Rehberimiz eşliğinde Doğu Karadeniz turumuzu gerçekleştirdik. Teşekkürler Folklorik turKimden :  Ayşe Hancarlıoğlu02.07.
Merhaba, Doğu Karadeniz turumuzdan oldukça memnun kaldık, çok da güzel vakit geçirdik, rehberimiz bizim ile bir baba gibi ilgilendi :) oldukça donanımlı ve çözüm odaklıydı tur güzergahı haricinde isteğimiz kırmayıp bizi köyümüze kadar çıkardılar, çok teşekkür ederiz, İsmail Bey ve Faruk Beyler de görevlerindeki ustalıklarının yanısıra sıcak ve dostane yaklasımlarından ötürü teşekkür ederiz. Bunlar benim fikirlerim ablamın da ilaveleri olabilir, her şey için teşekkürler baska bir turda görüsmek üzere, doğu anadolu gap turları için de takipte olacağız. ilginize teşekkürler, iyi çalışmalar

Katıldığınız Gezi : 23-28 Haziran Butik Doğu Karadeniz Turu
Gezi Tarihi : 23-28 Haziran
Çalıştığı şirket adı : .

Konu : Butik Doğu Karadeniz TuruKimden :   Sanem08.07.
23-28 Haziran tarihlerinde katildigimiz Forklorigin Butik Doğu Karadeniz-Batum turumuzdan cok memnun kaldik. Program cok iyi hazirlanmisti. Tur rehberimiz ozellikle bolgeyi cok iyi bilen bir kisi olarak bizi en iyi sekilde gezdirdi. Kaldigimiz otellerden de memnun kaldik. Butun arkadaslarimiza tavsiye ediyoruz. Forklorik’e tesekkur ederiz. Sanem Kocak

Katıldığınız Gezi : Butik Karadeniz turu
Gezi Tarihi : 23-28 haziran 2013
Çalıştığı şirket adı : Bankacı

Konu : MUHTEŞEM AYDER FESTİVAL TURUKimden :   Tülay Uzunkaya11.06.
Merhabalar Folklorik sayfasını incelerken gözümüz festival turlarına takıldı ve Butik Doğu Karadeniz-Batum& Ayder Festivali dikkatimizi çekti.Hemen Folkloriğe telefon açıp bilgi aldık ve katılmaya karar verdik. Bu kararı verirken de bu kadar güzel bi gezi olacağını açıkçası tahmin etmemiştik .06/06/2013 tarihinde havaalanında başlayan yolculuğumuz sabah saat 8.30 itibariyle uçağın Trabzon Havaalanına inmesi ile başlamış oldu. Havaalanına iner inmez Tur Rehberimiz Devrim Bey Güleryüzle bizi havaalanında karşıladı. Hem bilgisi hem her gittiğimiz yerde tanınması ve sevilmesi turumuza ayrı bi keyif verdi. Gezdiğimiz yerlerin kültürel değerlerini, tarihçesini mitolojik anlatımları ,yöresel yemeklerini ,nerden ne almamız gerektiği konusunda yönlendirmeleri; Devrim Bey gibi bir rehber ile gezdiğimiz için ne kadar şanslı olduğumuzu gösterdi. Gösterdiği samimiyet ve güleryüz için tur liderimiz Devrim Bey’e çok teşekkür ediyoruz. Bizim böyle özel bi turla Karadenizin doğa harikası yeşilliği, eşşiz şelaleleri, eğlenceli yayla festivaliyle ve kaldığımız otellerdeki (Meriç otel ve Sis Otel) sıcak ortamlarla bir araya gelmemizi sağlayan Follorik Turizm’e teşekkür ediyoruz. Turun Bana Kattıkları -Yemeğe doyamadığım Karadeniz yemekleri ve sütlacı ve laz böreği ve pidesi ve kuymağı ve mıhlaması vs. sayesinde aldığım 2 kilo - Karadenizi keşke daha önce gezseymişim anlayışı -Sümela manastırının muhteşem atmosferiyle tanışmam -Kulağımda hala o muhteşem derelerin şelalelerin su sesi ve karadenizin şarkıları -Yeşilin her rengi ve muhteşem dumanlı dağları ve yaylaları -Selçık Balcı’yı muhteşem yayla festivalinde öyle bi atmosferde canlı canlı dinlemek -Gece Karadeniz çayı eşliğinde yaptığımız sohbetler - Bizimde artık bi marşımız oldu;’Gittik fadimelere yufka açtılar bana ,ben nasıl adam idim muska yaptılar bana’

Katıldığınız Gezi : Butik Doğu Karadeniz-Batum& Ayder Festivali
Gezi Tarihi : 06/06/2013-09/06/2013
Çalıştığı şirket adı : AVCILAR BELEDİYESİ

Konu : GEZİ HAKKINDAKimden :  Berrin Yenidünya11.06.
Gösterdiği samimiyet ve güleryüz için tur liderimiz Devrim Bey’e çok teşekkür ediyoruz. Bizim böyle özel bi turla Karadenizin doğa harikası yeşilliği, eşşiz şelaleleri, eğlenceli yayla festivaliyle ve kaldığımız otellerdeki (Meriç otel ve Sis Otel) sıcak ortamlarla bir araya gelmemizi sağlayan Folklorik Turizm’e teşekkür ediyoruz.